לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

כיצד לבחור עורך דין לרשלנות רפואית

rev-2

מחפשים המלצה על עורך דין לרשלנות רפואית ? רוצים לדעת כיצד לבחור עורך דין לתביעת רשלנות רפואית או מה כדאי לברר כשמחפשים עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר להלן.

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית הינה תביעה אזרחית-נזיקית לקבלת פיצויים בגין נזק שגרם כתוצאה מרשלנות של גורם או גוף רפואי כלשהו.

במידה ונגרם לכם נזק כתוצאה מטיפול ו/או מחדל רפואי וברצונכם לברר אפשרות לתביעת פיצויים בגין אותה רשלנות, עליכם לפנות אל עורך לרשלנות רפואית לבירור התביעה וסיכוייה.

לצורך הוכחת תביעת רשלנות רפואית יש להוכיח כי הצוות הרפואי התרשל, כלומר חרג מסטנדרט רפואי סביר, וכי עקב התרשלות זו נגרם הנזק לניזוק.

החשיבות בבחירת עורך דין לרשלנות רפואית

ניהול תביעת רשלנות רפואית מצריך הן ידע רפואי נרחב והן ניסיון משפטי רב.

לפיכך, נדרשת מיומנות רבה בכדי לטפל באופן ראוי בתביעת רשלנות רפואית ויש חשיבות רבה לבחירת עורך דין רפואי אשר ינהל את התביעה.

במקרים קשים של רשלנות רפואית, עלולה להיגרם פגיעה קשה ובלתי הפיכה לניזוק ובני משפחתו.

על כן, יש חשיבות בבחירת עורך דין לרשלנות רפואית אשר יוכל לייצג את האינטרסים של הניזוק  בצורה נאמנה תוך מיצוי מלוא זכויותיו והשגת פיצויים ראויים.

כיצד לבחור עורך דין לרשלנות רפואית ?

לצורך ניהול תביעת רשלנות רפואית מומלץ לבחור עורך דין שעוסק באופן ספציפי בתביעות לנזקי גוף, ובפרט בניהול תביעות רשלנות רפואית.

אומנם שיקולי נוחות הם חשובים אבל לטעמנו חיפוש עורך דין לרשלנות רפואית אך ורק לפי שיקולים גיאוגרפיים כגון עורך דין רשלנות רפואית בראשון לציון או עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב או עורך דין רשלנות רפואית במרכז, אינו ממצה דיו.

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית צריך לדעת לדלות את הפרטים הרלוואנטיים מהלקוח, לאתר ולאסוף את החומר הרפואי הנחוץ, לפנות למומחים הרפואיים המתאימים לצורך ייעוץ וקבלת חוות דעת, ולנהל את התביעה באופן המיטבי.

לצורך בחירה בעורך דין לתביעת רשלנות רפואית, מומלץ לברר אודות מידת ניסיונו של עורך הדין ובאופן ספציפי בתביעות רשלנות רפואית, לשמוע מידע אודות תביעות בהן הוא טיפל, הצלחות וכישלונות, פסקי דין, כתבות, מאמרים שכתב, נוהלי העבודה והתקשורת הנהוגה בין עורך הדין ללקוחותיו ועוד.

מומלץ לברר האם לעורך הדין יש ניסיון ספציפי בתחום הנדרש על ידכם.

כך לדוגמא, במידה ונולד לכם ילד עם מחלה גנטית ואתם רוצים לברר קיומה של עילת תביעה מסוג הולדה בעוולה עקב רשלנות רפואית בהריון מומלץ לבדוק האם עורך הדין עסק בתחום זה בעבר, כמה תביעות ניהול ומה הניסיון הספציפי שלו בתביעות אלה.

בדומה, במידה ונולד לכם ילד עם שיתוק מוחין כתוצאה מרשלנות רפואית וברצונכם לבדוק האם מצבו של ילדם נובע מרשלנות רפואית בלידה או כתוצאה מרשלנות בפגייה מומלץ לברר עם עורך הדין את מידת הניסיון הספציפי שלו בתביעות אלה ולחפש עורך דין לרשלנות רפואית בלידה.

וכמובן שאין תחליף להתרשמות האישית שלכם מעורך הדין ולמידת הכימיה שבניכם, לאור העובדה כי תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מורכבות העשויות להימשך מספר שנים.

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית

כדי לבחור עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניתן לבצע חיפוש ברשת אודות המלצות על אותו עורך דין לרשלנות רפואית בגוגל, פייסבוק, אתרים משפטיים אחרים ועוד. 

ניתן אף לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים של אותו עורך הדין בשביל לשמוע המלצות מלקוחות.

בסופו של יום, בין אם הופניתם לאותו עורך דין לרשלנות רפואית או שהגעתם אליו דרך חיפוש בגוגל אחר עורך דין מומלץ רשלנות רפואית, מה שצריך לקבוע מבחינתכם הוא התרשמותכם הישירה והאישית מעורך הדין.

זכרו: עורך הדין צריך לייצג אתכם באופן מקצועי וחסר פשרות, אך הוא גם צריך לדעת לתקשר אתכם, לשתף פעולה, להקשיב לכם ולהיות מסוגל להשיב לשאלותיכם.

עורך דין מומחה לרשלנות רפואית

על עורך הדין שבחרתם לצורך ייצוג בתביעת רשלנות רפואית להיות בראש וראשונה מקצועי, מיומן ומנוסה או כמו שנאמר בשפת העם עורך דין מומחה לרשלנות רפואית.

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית צריך לדעת לקרוא את התיק הרפואי, להבין את המטרייה הרפואית על בוריה, להכיר את כל המונחים הרפואיים, לדעת לתשאל את הלקוח, לגבש את התשתית העובדתית הנחוצה, לגבש את העילה המשפטית, לאתר את המומחים הרפואיים הרלוואנטיים לצורך הגשת חוות דעת, וכמובן לנסח תביעה ראויה ונהל אותה באופן המיטבי.

עורך הדין צריך להיות מיומן מאוד ורצוי שיהיה לו ניסיון רב בניהול תביעות רשלנות רפואית.

ניסיון זה יכול לסייע ואף להיות קריטי בשלבים שונים של המשפט בין אם מדובר בפשרה ובין אם מדובר בשלבי הוכחות לרבות חקירות של מומחים רפואיים וכן של עדים אחרים.

לכן, בצדק עליכם לחפש, מה שמכונה בשפת הרחוב, עורך דין מומחה לרשלנות רפואית.

אך אין די בכך, הוא צריך להיות המומחה המתאים עבורכם ובשבילכם.

הוצאות ושכר טרחה בתביעות רשלנות רפואית – מה לשאול עורך דין לתביעת רשלנות רפואית

בפגישה עם עו”ד לרשלנות רפואית יש לברר עימו את שכר הטרחה עבור ניהול התביעה.

שיעור שכר הטרחה עשוי להשתנות מתיק לתיק בהתאם למורכבות המקרה ונסיבות העניין.

בתחום הרשלנות הרפואית, לרוב, שכר הטרחה נגבה באחוזים מסכום הפיצוי שייפסק (במידה ונפסק). כלומר, מלבד תשלום עבור פתיחת התיק, הלקוח אינו נדרש לשלם את שכר טרחה מראש, ושכר הטרחה ישולם במקרה של הצלחה והשגת פיצוי.

הוצאות ניהול התביעה חלות על הלקוח, והן כוללת בעיקר את מימון ההתייעצויות עם מומחים רפואיים, חוות דעת רפואיות, איסוף החומר הרפואי הרלוואנטי, תשלום אגרה וכו’. מומלץ לברר עם עורך הדין את ההוצאות הצפויות במהלך ניהול ההליך ככל הניתן.

חשוב לדעת: היום קיימת אפשרות לפנות למימון חוות דעת רפואיות על ידי חברות חיצוניות. באופן זה גם נפגע שהינו חסר אמצעים עדיין יוכל להגיש תביעת רשלנות רפואית מבוססת וראויה.

משרד עורכי דין רשלנות רפואית אורי דלאל

משרדנו מייצג נפגעים בלבד במקרים קשים של רשלנות רפואית.

משרדנו צבר ידע וניסיון רב הן בפן המשפטי והן בפן הרפואי המסייע בניהול התביעות במשרד.

משרדנו צבר במשך השנים הישגים רבים וגבה פיצויים בשווי של עשרות מיליוני ש”ח עבור לקוחות המשרד.

אנו עובדים עם מומחים רפואיים בכירים ומנוסים, אשר מוכנים לכתוב, במקרים המתאימים, חוות דעת רפואיות לביסוס התביעות המוגשות על ידי המשרד.

במידה ונפגעת מרשלנות רפואית, ניתן לפנות להערכת סיכויי התביעה ושוויה לעו”ד אורי דלאל בטל’: 0544-485312 או בדוא”ל: [email protected].

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support