לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

רשלנות רפואית פיצויים

במידה ונפגעתם מרשלנות רפואית אתם עשויים להיות זכאים לפיצויים כספיים משמעותיים. במידה ואתם מעוניינים לדעת אילו סכומים ניתן לתבוע וכיצב מחשבים את הפיצויים בתביעת רשלנות רפואית מומלץ לקרוא את המאמר הבא שענייננו: רשלנות רפואית פיצויים.

פיצויים על רשלנות רפואית

תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית הינה תביעה אזרחית נזיקין לצורך קבלת פיצויים בגין נזקי גוף ונפש שנגרמו למטופל בגין רשלנות רפואית.

הוכחת רשלנות רפואית

לצורך הוכחת תביעת רשלנות רפואית יש להוכיח שהמטפל הפר את חובת הזהירות ונהג שלא כמטפל סביר וכי עקב רשלנות זו נגרם נזק למטופל.

ככלל,  כל טענה רפואית יש להוכיח באמצעות חוות דעת רפואית בתחום הרלוואנטי. דבר זה נכון הן לגבי עצם הרשלנות והן לגבי הנזק שנגרם למטופל והקשר שביניהם. לעיתים יש צורך בחוות דעת של מספר מומחים.

כך למשל בתביעות של רשלנות רפואית בהריון או רשלנות רפואית בלידה שבגינם נגרמה פגיעה ליילוד, לרוב יש צורך בחוות דעת של מומחה בתחום גינקולוגיה ומיילדות לצורך הוכחת רשלנות הרופאים המטפלים אולם יש צורך בחוות דעת נוספת של מומחה אחר לעניין קביעת אחוזי הנכות וצרכיו המיוחדים של הקטין.

רשלנות רפואית פיצויים

מטרת הפיצוי בדיני נזיקין הינה השבת המצב לקדמותו. ברור שלא ניתן להשיב את הגלגל לאחור ולהשיב לנפגע את בריאותו אך מטרת הפיצוי הינה לספק את מלוא צרכיו המיוחדים כעת בגין פגיעתו וכן לפצותו בגין כאב וסבל שנגרמו לו.

אחת השאלות שהכי מעניינות את הנפגע הינה “כמה אפשר לקבל על רשלנות רפואית”. ובכן, ישנם משתנים רבים העשויים לקבוע מה יהיה סכום הפיצוי, כאשר יש לבחון כל מקרה לגופו של עניין.

באופן עקרוני ניתן לומר, כי ככל שהפגיעה קשה יותר, ככל שלנפגע נכות רפואית ותפקודית קשה יותר, ככל שלנפגע נגרמו הוצאות או הפסדים גבהים יותר וככל שהוא זקוק לסכומים גבוהים יותר בגין צרכיו המיוחדים כך גם סכום הפיצוי עשוי להיות גבוה יותר ואף להגיע למיליוני ש”ח.

יחד עם זאת, יש לזכור שישנם גורמים רבים נוספים הקובעים את גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית, לרבות גילו של הנפגע, הפסדי השכר שנגרמו לו, האם הוא נזקק לעזרה, מהן ההוצאות הרפואיות שהוציא או צפוי להוציא, האם הוא נמצא בבית או במוסד, האם יש קיצור תוחלת חיים ועוד.

רשלנות רפואית פיצויים – כיצד מחשבים את גובה הפיצויים ?

כמובן שחישוב הפיצויים בתביעות רשלנות רפואית משתנה ממקרה למקרה בהתאם לנסיבות המקרה הקונקרטיות.

יחד עם זאת, ישנם מספר ראשי נזק עיקריים החוזרים על עצמם במקרים של פגיעות קשות כתוצאה מרשלנות רפואית. כך לדוגמא: הפסדי שכר, הפסדי פנסיה ותנאים סוציאליים, הוצאות ניידות לרבות רכישת רכב מותאם ואביזרים מיוחדים, תרופות והוצאות רפואיות, טיפולים רפואיים, דיור מותאם, הוצאות בגין עזרה של קרובי משפחה, עזרה של מטפלים, עזרה במשק הבית, אביזרי שיקום, כאב וסבל, קיצור תוחלת חיים, פגיעה באוטונומיה ועוד.

לעיתים, ההתדיינות סביב שאלת הנזק שנגרם והפיצוי שיש לפסוק בגינו, מורכבת לא פחות משאלת הרשלנות.

לנוכח האמור לעיל, מומלץ לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון ומיומנות רבה בתביעות מסוג זה אשר יוכל לנהל את התביעה באופן מיטבי.

ניסיון משרדנו בתביעות פיצויים בגין רשלנות רפואית

משרדנו מייצג נפגעי רשלנות רפואית בכל תחומי הרפואה. מרשנו מייצג נפגעים בלבד כנגד כל גורמי הרפואה בארץ, לרבות בתי חולים, קופות חולים, רופאים פרטיים ועוד.

למשרדנו ניסיון רב בייצוג מקרים קשים של רשלנות רפואית לרבות רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בלידה, רשלנות רפואית בניתוח, רשלנות רפואית באבחון מחלות, רשלנות רפואית בילדים, איחור באבחון ועוד.

אנו פועלים להגשת תביעות רשלנות רפואית מבוססות שסיכויי הצלחה גבוהים בצידן ולצורך מימוש מלוא זכויותיו של הנפגע וקבלת הפיצוי המירבי שניתן לקבל בנסיבות המקרה. ניתן ללמוד על תיקים שטופלו במשרד באמצעות אתר משרדנו וכמובן לפנות אלינו לצורך קבלת פרטים נוספים.

במהלך השנים, ניהל משרדנו מספר תביעות ענק שהסתיימו בפיצויים בסך של מילוני ש”ח לנפגעי רשלנות רפואית.

צרו קשר

במידה ונפגעתם מרשלנות רפואית מומלץ לפנות לעורך דין רשלנות רפואית לצורך בירור ומימוש מלוא זכויותיכם.

לייעוץ ראשוני והערכת סיכויי התביעה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל בטל’: 0544485312 או בדוא”ל: [email protected].

רשלנות באבחון גידול במוח

רשלנות רפואית באבחון גידול במוח

במאמר זה נתמקד במקרים שבהם מומלץ לשקול תביעת רשלנות רפואית באבחון גידול במוח. במידה ונגרם לך נזק כתוצאה מאיחור באבחון או בטיפול בגידול במוח מומלץ לבחון אפשרות של תביעת רשלנות רפואית. מהו גידול במוח ? גידול במוח הוא שגשוג של קבוצת תאים בתוך רקמת המוח או בתוך הגולגולת אשר בעת גדילתם הם דוחקים ולוחצים על...
קרא עוד
סיבוכי הרדמה

רשלנות רפואית בהרדמה – סיבוכי הרדמה

מקרים של רשלנות רפואית בהרדמה עלולים להוביל לתוצאה קשה מאוד ואף טראגית. במידה וחלילה נגרם נזק משמעותי עקב סיבוכי הרדמה בשל רשלנות של רופא מרדים מומלץ לבחון אפשרות לקבלת פיצויים בגין תביעת רשלנות רפואית. מהי רשלנות רפואית בהרדמה ? הרדמה היא הליך מאוד נפוץ ומהווה חלק בלתי נפרד מטיפולים רפואיים רבים וניתוחים. ישנם מספר סוגי...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה

רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה

במידה ונגרם לכם נזק עקב רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה מומלץ לבחון קיומה של עילת תביעה לפיצויים עקב רשלנות רפואית. ניתוח עמוד שדרה עמוד השדרה בנוי משרשרות של 33 טבעות גרמיות המתחילות בצוואר ומסתיימות בעצם הזנב.  ישנן מספר מצבים רפואיים המצדיקים ביצוע ניתוח בעמוד השדרה שמטרתו היא מניעת התדרדרות נוירולוגית נוספת, מניעת כאב וניסיון לשפר...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

במידה ונגרם לכם נזק משמעותי עקב רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה) מומלץ לבחון אפשרות לתביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים. ניתוח בקע מפשעתי בקע מפשעתי נוצר עקב התרופפות של השרירים באזור המפשעה. חלק מהתוכן של הבטן חודר דרך דופן הבטן החלשה, בולט מתחת לעור ויוצר לחץ על האזור וגורם לכאבים. בחלק מהמקרים בקע...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח להחלפת מפרק הברך

רשלנות רפואית בניתוח להחלפת מפרק הברך

אם נגרם לכם נזק משמעותי לאחר ניתוח להחלפת מפרק הברך מומלץ לבחון אפשרות של תביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים. מומלץ לקרוא את המאמר להלן שכותרתו: רשלנות רפואית בניתוח להחלפת מפרק הברך. ניתוח להחלפת מפרק הברך ניתוח להחלפת מפרק הברך הינו ניתוח המבוצע במטרה להפסיק או להפחית את הכאבים בברך שנגרמו כתוצאה משחיקת סחוס...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך

רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך

רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך עלולה לגרום לנזקי גוף קשים. אם נגרמה לכם נזק חמור לאחר ניתוח להחלפת מפרק הירך, מומלץ לבחון קיומה של תביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים בגין הנזקים שנגרמו עקב הפגיעה.  מומלץ לקרוא את המאמר להלן שכותרתו: רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך. ניתוח החלפת מפרק הירך מפרק הירך...
קרא עוד
תביעה בגין נזק רפואי

תביעה בגין נזק רפואי

במידה ונגרמו לכם נזקי גוף כתוצאה מטיפול רפואי או לאחר פרוצדורה רפואית מומלץ לבדוק קיומה של עילת תביעה בגין רשלנות רפואית. לעניין זה מומלץ לקרוא את המאמר הבא שכותרתו: תביעה בגין נזק רפואי. נזק רפואי לאחר טיפול או ניתוח מטרת הטיפול הרפואי הינה לגרום להטבה במצבו של המטופל או לפחות למנוע התדרדרות במצבו או להקל...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support