לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

עורך דין רשלנות רפואית ברמת גן

עורך דין אורי דלאל
עורך דין אורי דלאל

משרד עורכי דין אורי דלאל מייצג נפגעי רשלנות רפואית מרחבי הארץ בכל תחומי הרפואה.

משרדנו צבר ניסיון רב בתחום, אנו בקיאים במגוון סוגי תביעות מורכבות וגדולות כנגד כל גורמי הרפואה, כולל בתי חולים, קופות חולים, רופאים מומחים ועוד.

משרדנו מספק שירות לכלל רחבי הארץ, בפרט תושבי רמת גן, גוש דן ומרכז הארץ, וממוקם במרכז ראשון לציון. אנו מספקים שירות ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי ויסודי לנפגעים מרשלנות רפואית.

צוות המשרד מנוסה ומכיר לעומק את התחום המשפטי והרפואי ומטפל שנים רבות במקרים של נזקים קשים ערב רשלנות רפואית.

אם נפגעתם מרשלנות רפואית, אנו פה כדי לספק לכם התייעצות ראשונית לבירור עילת התביעה ולפעול למימוש זכויותיכם בצורה המיטבית.

אנו נעמוד לצידכם בכל שלב של הההליך המשפטי תוך חתירה להשגת תוצאה ראויה אשר תפצה אתכם באופן ראוי ההולם את הנזקים שנגרמו.

לפני שמגישים תביעת רשלנות רפואית – רצוי לבקש הערכת סיכויי תביעה

משרדנו פועל לבירור יסודי וקפדני של כל תביעה לפני הגשתה.

המטרה העיקרית היא לבדוק את ההיתכנות לדרישת פיצוי הולם בתביעת רשלנות רפואית.

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה אזרחית המוגשת על ידי חולה או אדם שנפגע ממעשה או מחדל של איש צוות רפואי או מוסד המספק שירותי רפואה.

הטענה הבסיסית של תביעת רשלנות רפואית היא כי הרופא או ספק השירותים הרפואיים פעלו מתחת לסטנדרט הזהירות המקובל וגרמו לנזק פיזי או נפשי לחולה.

במשרד עורכי דין אורי דלאל, אנו מבצעים בדיקה יסודית של כל תיק ומגישים תביעה איכותית וראויה בלבד. ניסיון רב בתחום מאפשר לנו להבין את הפרטים הרפואיים והמשפטיים לעומק, ולהעניק ללקוחותינו ייעוץ וייצוג המשפטי הולם.

להגשת תביעת רשלנות רפואית יש מספר שלבים חשובים :

  1. איסוף מידע ותיעוד: כאשר אתם מתכוונים להגיש תביעת רשלנות רפואית, חשוב לאסוף מידע ותיעוד הנוגע למקרה. כך ניתן יהיה לבחון את השתלשלות העניינים והתשתית העובדתית-רפואית בצורה מסודרת ומובנית.
  2. ייעוץ משפטי: קודם כל, כדאי לפנות לעורך דין העוסק בתחום רשלנות רפואית לייעוץ משפטי. הוא יוכל לסייע לכם להעריך את סיכויי ההצלחה של התביעה ולהכווין אתכם לכיוון הנכון.
  3. כתיבת התביעה: בשלב זה, עורך הדין יפעל להכנת כתב תביעה יסודי ומנומק, המכיל את הטענות, הפרטים והנתונים הרלוונטיים למקרה בצירוף חוות דעת רפואית המבססת את עילת התביעה.
  4. הגשת התביעה: לאחר שהתביעה הוכנה, יש להגיש אותה לבית המשפט המתאים ולשלוח אותה לצד הנתבע.
  5. התהליך המשפטי: לאחר הגשת התביעה, יתנהל התהליך המשפטי המתאים לסוג התביעה ולשיקולי המקרה. זה כולל דיונים, ראיות, והחלטות של בית המשפט.
  6. החלטת בית המשפט: בסיום התהליך המשפטי, בית המשפט יקבע את החלטתו בנוגע לתביעה. יש לציין כי תביעות רבות מסתיימות בפשרה, ללא הצורך בהגעה לפסק דין.

כל אחד מהשלבים הללו מחייב תשומת לב מקצועית ואזרחית. מומלץ לפנות לעורך דין העוסק בתחום זה כדי להבטיח את זכויותיכם ולהגיש תביעה באופן מקצועי ויעיל.

עורכי דין רשלנות רפואית ברמת גן והסביבה

הקרבה הגיאוגרפית אינה השיקול היחידי בבחירת עורך דין לתביעות רשלנות רפואית.

בנוסף למיקום גיאוגרפי, חשוב לשקול גם את המומחיות והניסיון של העורך דין בתחום זה.

תביעות רשלנות רפואית מצריכות הבנה מעמיקה של החוק וההליך המשפטי הרלוונטיים, כמו גם יכולת לנהל ולייצג את הלקוח בצורה מקצועית ויעילה.

בחירת עורך דין העוסק בתחום רשלנות רפואית המתאים עבורכם, הינה בחירה חשובה שיכולה להשפיע רבות על גורל התיק. עורך דין עם ניסיון בתחום יכול להבין את האתגרים המיוחדים שבתביעות רשלנות רפואית, ולנהל את ההליך המשפטי בצורה מקצועית ומושכלת.

לכן, חשוב לבחור בעורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון מוכח בייצוג לקוחות בתביעות דומות.

כמו כן, רצוי שעורך הדין צריך יהיה זמין ונגיש עבורכם להתייעצות ולתמיכה במהלך התהליך, גם אם זה מרחוק, באמצעות טכנולוגיות תקשורת מתקדמות.

עורכי דין אורי דלאל שירות לתושבי רמת גן

משרדנו נותן שירות בתחום רשלנות רפואית נזקי גוף וביטוח לאומי ומייצג לקוחות בכל רחבי הארץ, רמת גן – גוש דן, רחובות, גדרה, נס ציונה, ראשון לציון והסביבה. המשרד ממוקם במרכז הארץ.

המשרד מייצג נפגעי רשלנות רפואית מכל חלקי הארץ. לעורכי הדין יש ניסיון בתביעות רפואיות מורכבות בכל תחומי הרפואה השונים.

במרוצת השנים צברנו ניסיון משפטי ורפואי רב שמסייע בבירור וניהול התביעות המוגשות על ידינו.

המשרד רשם הישגים רבים, ייצג בהליכים משפטים מורכבים רבים, גבה פיצויים משמעותיים בסך של עשרות מילוני ש”ח עבור לקוחות המשרד, וסיים תיקים רבים בהצלחה.

לפני שנגיש את התביעה נעריך עבורכם את סיכויי התביעה על מנת שתוכלו לשקול את כדאיות התביעה ולקבל הערכה בדבר סיכוייה.

ניתן ליצור איתנו קשר בכל עת בטלפון: 0544-485312 או בדוא”ל: [email protected].

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support