לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

רשלנות רפואית בהרדמה – סיבוכי הרדמה

סיבוכי הרדמה

מקרים של רשלנות רפואית בהרדמה עלולים להוביל לתוצאה קשה מאוד ואף טראגית.

במידה וחלילה נגרם נזק משמעותי עקב סיבוכי הרדמה בשל רשלנות של רופא מרדים מומלץ לבחון אפשרות לקבלת פיצויים בגין תביעת רשלנות רפואית.

מהי רשלנות רפואית בהרדמה ?

הרדמה היא הליך מאוד נפוץ ומהווה חלק בלתי נפרד מטיפולים רפואיים רבים וניתוחים.

ישנם מספר סוגי הרדמה: הרדמה מקומית, אזורית או כללית.

מטרת פעולת ההרדמה היא לאפשר טיפול במטופל ללא גרימת כאב תוך שמירה על תפקוד תקין של מערכות הגוף.

סיבוכי הרדמה עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך למטופל ואף למוות.

רשלנות רפואית בהרדמה מתרחשת כאשר הרופא המרדים התרשל, כלומר הפר את חובת הזהירות שלו ועקב התרשלות זו נגרם למטופל נזק.

במקרים שבהם נגרם נזק מהרדמה או שיש חשש כי סיבוכי הרדמה נגרמו כתוצאה מרשלנות מומלץ לפנות בהקדם אל עו”ד רשלנות רפואית לבירור המקרה.

רשלנות רפואית בהרדמה יכולה להתרחש עוד בעת ההכנה לניתוח בטרם הניתוח :

לפני ביצוע פעולה פולשנית או ניתוח, על הרופא המרדים לבצע הערכה רפואית של המטופל, לרבות מצבו של המטופל, עברו וההיסטוריה הרפואית של המטופל, סיכונים פוטנציאלים ועוד לצורך קביעת צורת ההרדמה, חומרי ההרדמה שינתנו, בחינת חומרי ההרדמה שיינתנו ועוד.

התרשלות בביצוע ההערכה הרפואית לפני הניתוח והתעלמות מגורמי סיכון של המטופל עלולים להוביל לסיבוכים בזמן הניתוח ולנזק בלתי הפיך.

כך למשל במקרים שבהם הרופא המרדים לא בירר אודות רגישות לתרופות מסויימות או מצב בריאותי העלול להוביל לסיכונים בביצוע הרדמה ועוד.

רשלנות רפואית של רופא מרדים בזמן הניתוח :

במהלך הניתוח, הרופא המרדים מנטר את מערכות הגוף החיוניות של המטופל באמצעות מכשירי ניטור, הוא אחראי על מתן תרופות הרדמה, שמירה על האיזון בין מינוני התרופות ושמירה על תפקודן של מערכות הגוף העיקריות, כולל נשימה, דופק, לחץ דם ותפקוד הכליות והמוח.

רשלנות רפואית בהרדמה תוך כדי הניתוח עלולה להיגרם בשל חוסר זהירות של הרופא המרדים.

כך למשל במקרים שבהם ניתן מינון יתר של חומר ההרדמה או במקרים שבהם חומר ההרדמה הוזרק למיקום לא נכון או שנעשה שימוש בחומרי הרדמה לא בטיחותיים.

דוגמא נוספת למקרים של רשלנות רפואית של רופא מרדים הינה באותם מקרים שבהם הרופא המרדים אינו ממלא את תפקידו ומקפיד על ניטור מערכות הגוף החיוניות של המטופל.

כך למשל במקרים שבהם המטופל לא קיבל חמצן במשך מספר דקות או במצבים של ירידה במדדים במוניטור (לדוגמא שינויים בקצב הלב או בלחצי הדם)  ללא התערבות מתאימה ועוד.

דוגמא נוספת למצבים של רשלנות רפואית של רופא מרדים הינה מצב שבו המטופל עובר את הניתוח מבלי שהוא מקבל חומרי הרדמה תוך שהוא סובל מכאבים עזים.

במקרים אלה מומלץ לבחון קיומה של תביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים בגין הנזקים שנגרמו.

רשלנות רפואית בהרדמה לאחר סיום הניתוח

בסיום הניתוח על הרופא המרדים לנטרל את השפעת התרופות ולהחזיר את המטופל להכרה מלאה.

רשלנות בהערכת מצבו של המטופל ואי זיהוי סיבוכים אפשריים עלול לגרום למטופל לנזק בלתי הפיך ואף להוביל למוות.

ניסיון משרדנו בתביעות רשלנות רפואית

למשרדנו ניסיון רב בייצוג נפגעים בתביעות רשלנות רפואית כנגד גורמי הרפואה השונים בארץ, לרבות במקרים של תביעות נגד בתי חולים או מרפאות פרטיות במקרים של רשלנות רפואית בהרדמה.

במהלך השנים צבר משרדנו ניסיון רב הן בפן הרפואי והן בפן המשפטי תוך הסתייעות במומחים רפואיים בכירים המוכנים, במקרים המתאימים, לכתוב חוות דעת רפואיות המבססות את טענות התביעה.

לייעוץ ראשוני להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל בטל’: 0544485312 או בדוא”ל: [email protected].

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

רשלנות באבחון גידול במוח

רשלנות רפואית באבחון גידול במוח

במאמר זה נתמקד במקרים שבהם מומלץ לשקול תביעת רשלנות רפואית באבחון גידול במוח. במידה ונגרם לך נזק כתוצאה מאיחור באבחון או בטיפול בגידול במוח מומלץ לבחון אפשרות של תביעת רשלנות רפואית. מהו גידול במוח ? גידול במוח הוא שגשוג של קבוצת תאים בתוך רקמת המוח או בתוך הגולגולת אשר בעת גדילתם הם דוחקים ולוחצים על...
קרא עוד
סיבוכי הרדמה

רשלנות רפואית בהרדמה – סיבוכי הרדמה

מקרים של רשלנות רפואית בהרדמה עלולים להוביל לתוצאה קשה מאוד ואף טראגית. במידה וחלילה נגרם נזק משמעותי עקב סיבוכי הרדמה בשל רשלנות של רופא מרדים מומלץ לבחון אפשרות לקבלת פיצויים בגין תביעת רשלנות רפואית. מהי רשלנות רפואית בהרדמה ? הרדמה היא הליך מאוד נפוץ ומהווה חלק בלתי נפרד מטיפולים רפואיים רבים וניתוחים. ישנם מספר סוגי...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה

רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה

במידה ונגרם לכם נזק עקב רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה מומלץ לבחון קיומה של עילת תביעה לפיצויים עקב רשלנות רפואית. ניתוח עמוד שדרה עמוד השדרה בנוי משרשרות של 33 טבעות גרמיות המתחילות בצוואר ומסתיימות בעצם הזנב.  ישנן מספר מצבים רפואיים המצדיקים ביצוע ניתוח בעמוד השדרה שמטרתו היא מניעת התדרדרות נוירולוגית נוספת, מניעת כאב וניסיון לשפר...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

במידה ונגרם לכם נזק משמעותי עקב רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה) מומלץ לבחון אפשרות לתביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים. ניתוח בקע מפשעתי בקע מפשעתי נוצר עקב התרופפות של השרירים באזור המפשעה. חלק מהתוכן של הבטן חודר דרך דופן הבטן החלשה, בולט מתחת לעור ויוצר לחץ על האזור וגורם לכאבים. בחלק מהמקרים בקע...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח להחלפת מפרק הברך

רשלנות רפואית בניתוח להחלפת מפרק הברך

אם נגרם לכם נזק משמעותי לאחר ניתוח להחלפת מפרק הברך מומלץ לבחון אפשרות של תביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים. מומלץ לקרוא את המאמר להלן שכותרתו: רשלנות רפואית בניתוח להחלפת מפרק הברך. ניתוח להחלפת מפרק הברך ניתוח להחלפת מפרק הברך הינו ניתוח המבוצע במטרה להפסיק או להפחית את הכאבים בברך שנגרמו כתוצאה משחיקת סחוס...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך

רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך

רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך עלולה לגרום לנזקי גוף קשים. אם נגרמה לכם נזק חמור לאחר ניתוח להחלפת מפרק הירך, מומלץ לבחון קיומה של תביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים כספיים בגין הנזקים שנגרמו עקב הפגיעה.  מומלץ לקרוא את המאמר להלן שכותרתו: רשלנות רפואית בניתוח החלפת מפרק הירך. ניתוח החלפת מפרק הירך מפרק הירך...
קרא עוד
Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support