לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

רשלנות באבחון הרפס אנצפליטיס

רשלנות באבחון הרפס אנצפליטיס או אבחון מאוחר של מצב זה עלולים לגרום לפגיעה נוירולוגית קשה, לרבות שיתוק מוחין, פירכוסים, ליקויים נוירולוגים אחרים ועוד. במקרים אלה מומלץ לבחון קיומה של תביעת רשלנות רפואית.

מה זה הרפס אנצפליטיס ?

אנצפליטיס (Encephalitis) הוא מצב חרום נוירולוגי של דלקת המוח, בדרך כלל נגרם ע”י מחולל ויראלי. במקרים אל ה חשוב טיפול ואבחון מהיר.

הסוג השכיח ביותר הוא אנצפליטיס מהרפס סימפלקס אנצפליטיס מהרפס עלול לגרום לסיבוכים קבועים וקשים, כאשר עיכוב באבחנה ובטיפול מעלה את התחלואה והתמותה מהמחלה.

לכן, גם במקרים שבהם יש חשד להרפס אנצפליטיס יש להתחיל טיפול אמפירי באציקלויר.

רשלנות באבחון הרפס אנצפליטיס

במקרים שבהם היה עיכוב בזיהוי של הרפס אנצפליטיס או איחור בטיפול במתן תרופות מתאימות ונגרם נזק למטופל ייתכן וקיימת תביעת רשלנות רפואית.

איחור באבחון הרפס אנצפליטיס בתינוקות ויילודים עלול להוביל לנזקים מוחיים קשיים, לרבות שיתוק מוחין (CP), פיגור שכלי, אפילפסיה ואף מוות.

הרשלנות במקרים אלה יכולה להיות של רופא קופת החולים שלא אבחן את מצבו של היילוד ולא הפנה את המשפחה לחדר מיון בדחיפות או של הרופאים בבית החולים אשר התרשלו באבחון או התעכבו במתן הטיפול המתאים.

דוגמאות למקרים נוספים של רשלנות באבחון הרפס :

  • רשלנות רפואית הנובעת מאי הפנייה לבדיקות מעבדה חרף סימטופים או סימנים מחשידים.
  • רשלנות באבחון נגעים או מצבים רפואיים המחשידים להרפס.
  • אבחנה שגויה של מצבו של היילוד או התעלמות ממצבו הרפואי של היילוד או המטופל.
  • רשלנות בביצוע בדיקות המעבדה או פענוח רשלני של בדיקות המעבדה או התייחסות רשלנות לתוצאות שנמסרו.
  • עיכוב במתן הטיפול המתאים.
  • רשלנות במתן המינונים של הטיפול התרופתי הנכון או אי מתן טיפול מתאים לנוכח מצבו הרפואי של המטופל.

תביעה בגין רשלנות באבחון הרפס אנצפליטיס

תביעת רשלנות רפואית בגין איחור באבחון הרפס הינה תביעת נזיקין לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מאותה רשלנות או מחדל של הרופאים המטפלים.

לצורך בחינת תביעת רשלנות רפואית, יש לאסוף את מלוא החומר הרפואי הרלוואנטי, לבחון אותו, לברר את  העובדות הנחוצות ולאחר מכן לפנות להתייעצות מסודרת עם מומחה רפואי בתחום הספציפי.

היות ומדובר בתביעות מורכבות המצריכות מיומנות רבה הן בנוגע להוכחת רשלנות הרופאים והן בנוגע להוכחת הנזק ושאלת גובה הפיצוי שמגיע לנפגע, מומלץ לפנות אל עו”ד רשלנות רפואית מנוסה העוסק באופן ספציפי בתביעות רשלנות רפואית לרבות בתביעות שעניינן רשלנות באבחון הרפס.

ניסיון משרדנו בתביעות רשלנות רפואית

למשרדנו ניסיון רב בייצוגנ נפגעי רשלנות רפואית כנגד גורמי הרפואה השונים, לרבות קופות חולים, בתי חולים, רופאים פרטיים ועד.

במהלך השנים, צבר משרדנו ניסיון וידע רב הן בתחום המשפטי והן בתחום הרפואי דבר המסייע בניהול התביעות הרפואיות בהן עוסק המשרד.

למשרדנו ניסיון רב בייצוג הורים לילדים עם צרכים מיוחדים במקרים של רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בלידה ורשלנות בטיפול ביילודים (תינוקות) וילדים.

משרדנו עובד עם מומחים רפואיים מנוסים אשר במקרים המתאימים מוכנים לכתוב חוות דעת מבוססות המסייעות בהגשת תביעה מוצדקת וראויה.

ניתן לפנות להתייעצות ראשונית לעו”ד אורי דלאל בטל’: 0544-485312 או בדוא”ל : [email protected].

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support