לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

תביעות רשלנות רפואית סכומים

נגרם לכם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית ?
במידה ואתם שוקלים להגיש תביעת רשלנות רפואית והנכם מעוניינים לדעת מהו סכום הפיצויים הצפוי
מומלץ לקרוא את המאמר הבא שענייננו: תביעות רשלנות רפואית סכומים.

תביעת רשלנות רפואית

כדי להוכיח תביעת רשלנות רפואית יש להוכיח שהרופא המטפל חרג מהפרקטיקה הרפואית המקובלת בנסיבות העניין וכי עקב התרשלות זו נגרם נזק למטופל.

ככלל, כל טענה רפואית יש לתמוך ולבסס באמצעות חוות דעת רפואית בתחום הרלוואנטי.

משרדנו עובד עם מומחים רפואיים בכירים ומנוסים אשר במקרים המתאימים מוכנים לכתוב חוות דעת מבוססת התומכות בטענות התביעה.

ישנה חשיבות רבה בבחירת עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון לצורך ניהול תביעת רשלנות רפואית.
לעובדה זו עשויה להיות השפעה רבה על סיכויי הצלחת התביעה וגם על שוויה.

תביעות רשלנות רפואית סכומים

ישנם פרמטרים רבים מאוד הקובעים מה עשויים להיות סכומי הפיצוי במקרים של תביעות רשלנות רפואית, כאשר יש לבחון כל מקרה לגופו של דבר.

ככלל, ניתן לומר כי ככל שהפגיעה שנגרמה קשה יותר וככל שלנפגע נותרה נכות רפואית ותפקודית קשה יותר,
כך סכומי הפיצויים צפויים להיות גבוהים יותר.

כך גם ככל, שבעקבות הפגיעה לנפגע נגרמו הוצאות גבוהות יותר, הפסדים גבוהים יותר והוא נותר עם צרכים רבים יותר, סכומי הפיצויים צפויים להיות גבוהים יותר.

יחד עם זאת, יש לזכור כי הערכת סכומי הפיצויים הינה מלאכה מורכבת ותלויית נסיבות. כך יש להביא בחשבון גם את גילו של הנפגע, שכרו לפני הפגיעה, האם נגרמו לו הפסדי שכר, כמה שנות עבודה נותרו לו, האם הוא נזקק לעזרת הזולת, האם הוא נזקק להוצאות רפואיות או טיפולים רפואיים, האם כל הנכות נגרמה כתוצאה מהתאונה, עד איזה גיל יש לפצות את הנפגע, האם יש קיצור תוחלת חיים וכו’.

לעיתים יש צורך במספר חוות דעת הן לצורך הוכחת צרכיו של הנפגע בעקבות פגיעתו והן לצורך הערכת עלות ההוצאות הללו.

יש לזכור כי מטרת הפיצויים בתביעת רשלנות רפואית הינה השבת המצב לקדמותו, כאשר המטרה בתביעה הינה סיפוק מלוא צרכיו המיוחדים של הניזוק, בעקבות הפגיעה, עד לאריכות ימי חייו וכן פיצויו בגין ההפסדים שנגרמו לו לרבות בגין כאב וסבל.

כשמדברים על גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית ישנם מספר ראשי נזק עיקריים, לרבות: הפסדי שכר, אובדן כושר השתכרות פוטנציאלי, הפסדי פנסיה והטבות נלוות, הוצאות ניידות ונסיעות, הוצאות רפואיות, טיפולים רפואיים ופארארפואיים, התאמת דיור, הוצאות מיטביים, עזרת צד ג’ ומטפלים, אביזרי שיקום, ציוד ביתי, כאב וסבל, פגיעה בהנאות החיים, קיצור תוחלת חיים, פגיעה באוטונומיה ועוד.

תביעות רשלנות רפואית סכומים – ניסיון משרדנו

למשרדנו ניסיון רב בייצוג מקרים קשים של רשלנות רפואית בהם סכומים הפיצויים עשויים להגיע למיליוני ש”ח. כך לדוגמא, במצבים של רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בלידה, רשלנות רפואית בילדים ותביעות מורכבות שבהם נגרמו נזקי גוף קשים למטופלים.

כך לדוגמא, משרדנו ייצג משפחה לילד עם תסמונת איקס שביר הלוקה בפיגור שכלי ואוטיזם. התביעה הוגשה בעילה של הולדה בעוולה בטענה כי במהלך ההריון ההורים לא יודעו בדבר אפשרותם לבצע בדיקת נשאות לאיקס שביר. התביעה הסתיימה בפשרה בסך כולל של 6,000,000 ש”ח בנוסף לגמלאות הביטוח הלאומי ששולמו למשפחה.

תביעה דומה נוספת שעילתה רשלנות רפואית בהריון בגין לידת ילד עם תסמונת האיקס השביר הסתיימה בפשרה בפיצוי כולל של 4,750,000 ש”ח מעבר לתשלומי המוסד לביטוח לאומי.

תביעה נוספת של רשלנות רפואית בהריון בגינם נולדו אחים עם פיגור שכלי קל, הפרעות קשב וריכוב ובעיות התנהגות הסתיימה בפשרה בסך כולל של 4,200,000 ש”ח בנוסף לגמלאות הביטוח הלאומי ששולמו וישולמו למשפחה.

תביעת רשלנות רפואית בהריון שעילתה אי גילוי היקף ראש קטן של העובר (מיקרוצפליה) בבדיקות השונות בהריון שהובילה ללידת ילדה עם פיגור שכלי ובעיות מוטוריות, הסתיימה בפשרה בסך כולל של 3,750,000 ש”ח בנוסף לגמלאות הביטוח הלאומי ששולמו וישולמו.

תביעת רשלנות רפואית שעילתה רשלנות בביצוע בדיקת סיסי שלייה
שהובילה ללידת ילד עם תסמונת האיקס השביר נגמרה בפיצוי בסך כולל של למעלה מ-3,100,000 ש”ח בנוסף לגמלאות הביטוח הלאומי ששולמו וישולמו לביטוח לאומי.

תביעת רשלנות רפואית שעניינה רשלנות רפואית בניתוח בחוט השדרה הסתיימה
בפסק דין המקבל את טענות התביעה וקובע פיצוי בסך כולל של כ-2,000,000 ש”ח ו
זאת בנוסף לגמלאות ביטוח לאומי ששולמו וישולמו לנפגע באותו מקרה.

תביעת רשלנות רפואית בגין נזקים אורטופדיים שנגרמו לקטין בלידתו נגמרה בפשרה בפיצוי בסך כולל של 1,800,000 שח מעבר לתגמולי המל”ל.

תביעת רשלנות רפואית שעניינה נזק מוטורי שנגרמה לקטינה בגין זיהום שלא טופל בזמן בעת שהותה במח’ ילדים הסתיימה בפיצוי בפשרה בסך כל כחצי מיליון ש”ח מעבר לתגמולי המל”ל.

צרו קשר

במידה ונפגעתם מרשלנות רפואית מומלץ לפנות לעורך דין רשלנות רפואית לצורך בירור ומימוש מלוא זכויותיכם.

לייעוץ ראשוני והערכת סיכויי התביעה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל בטל’: 0544485312 או בדוא”ל: [email protected].

רשלנות רפואית בהריון

תסמונת אדוארדס

במידה ונולד לכם ילד או ילדה עם תסמונת אדוארדס שלא אובחנה במהלך ההריון, בדקו אפשרות לתביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית בהריון (תביעת הולדה בעוולה).  תסמונת אדוארדס במקרים של תסמונת אדוארדס (טריזומיה 18) ישנו פגם גנטי של שלושה עותקים של כרומוזום 18 במקום שניים.  מרבית העוברים הלוקים בתסמונת מתים במהלך ההריון. לתינוקות שנולדו עם המחלה הקשה...
קרא עוד
רשלנות רפואית בהריון

פיגור שכלי גנטי

במידה ונולד לכם ילד עם פיגור שכלי שמקורו גנטי מומלץ לבדוק אפשרות לתביעת רשלנות רפואית בהריון. להרחבה בנושא מומלץ לקורא את המאמר להלן שכותרתו: פיגור שכלי גנטי.  מהו פיגור שכלי / מוגבלות שכלית התפתחותית? פיגור שכלי הוא מצב של עיכוב בהתפתחות השכלית ביחס לאוכלוסיה הכללית הגורם לתפקוד אינטלקטואלי נמוך מן הממוצע. המושג פיגור שכלי מבטא...
קרא עוד
רשלנות רפואית בהריון

בדיקת NIPT

במידה ונולד לכם ילד או ילדה עם תסמונת גנטית או הפרעה כרומוזומלית ולא נמסר לכם מידע אודות בדיקת NIPT במהלך ההריון, יש מקום לבחון קיומה של עילת תביעת רשלנות רפואית בהריון (הולדה בעוולה).  מהי בדיקת NIPT? בדיקת NIPT (Non Invasive Prenatal Test כלומר בדיקה לא פולשנית טרם הלידה) הינה בדיקת דם שנועדה להעריך את הסיכון...
קרא עוד
רשלנות רפואית בהריון

מחלת SLO פיצויים בגין רשלנות רפואית

במידה ונולד לכם ילד או ילדה עם מחלת SLO (Smith Lemli Opitz) בדקו אפשרות לתביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית בהריון או רשלנות בייעוץ גנטי. מחלת SLO (Smith Lemli Opitz) מחלת SLO הינה מחלה גנטית חמורה בה יש פגם בייצור התקין של הכולסטרול עקב מחסור באנזים DHCR7. החולים במחלת SLO עשויים לסבול מפגיעה רב מערכתית, לרבות...
קרא עוד
רשלנות רפואית בהריון

תסמונת ווקר וורבורג (Walker Warburg)

במידה ונולד לכם ילד או ילדה עם תסמונת ווקר וורבורג Walker Warburg (WWS) בדקו אפשרות לתביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית בהריון או רשלנות בייעוץ גנטי. תסמונת ווקר וורבורג  תסמונת Walker Warburg הינה מחלה תורשתית חמורה מאוד המאופיינת בבעיות בשרירים, מוח ועיניים. בד”כ ניתן להבחין ברפיון שרירים לאחר הלידה, איחור ניכר בהתפתחות השכלית והפרעה קשה בראייה.  ...
קרא עוד
תסמונת קוקיין (Cockayne disease)

תסמונת קוקיין (Cockayne disease)

במידה ונולד לכם ילד או ילדה עם תסמונת קוקיין (Cockayne disease) בדקו אפשרות לתביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית בהריון או רשלנות בייעוץ גנטי. תסמונת קוקיין מחלת קוקיין הינה מחלה תורשתית הפוגעת במספר רב של מערכות ומתאפיינת בבעיות גדילה והפרעות נוירולוגיות עקב נזק למעטפת העצבים במח ובעצבים היקפיים.  סימני המחלה עשויים לכלול פיגור שכלי, ראש קטן...
קרא עוד
חוסר חמצן למוח

חוסר חמצן למוח

במקרים שבהם נגרם חוסר חמצן למוח הדבר עלול להוביל לפגיעה מוחית קשה ובלתי הפיכה ואף לגרום למוות.  במידה והפגיעה המוחית נגרמה כתוצאה מרשלנות של רופא או איש צוות רפואי מומלץ לבחון קיומה של עילת תביעה לפיצויים בגין רשלנות רפואית. חוסר חמצן למוח – פגיעה מוחית קשה חוסר באספקת חמצן למוח עלול לגרום לפגיעה מוחית ואף...
קרא עוד
רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support